bikini

såhär ser då allt ut, nöjdis här!
 
Alltså förlåt haha, jag är så himla lat, orkar ju aldrig ta tag i bloggen, alltså denna blogg måst vara den tråkigaste att läsa ever, vet faktiskt inte ens varför jag fortsätter, alltså jag gillar ju det, men jag tar ju inget ansvar för att uppdatera dagligen och grejjer, latis är vad jag är. Så förlåt, jag kan inte heller lova att ändra på mig, eftersom det antagligen inte kommer hända, men jag ska FÖRSÖKA att uppdatera haha, måste tydligen ha värsta bussy life eftersom jag inte hinner med att blogga..
 
Idag ska iallafall jag och min familj + pojkvän till Karlskoga och fira min kusin som fyller 10 imorgon, stora tjejen!! Så det ska bli väldigt kul!
 
Hade en jättebra fredag igår, träffade Isabelle med Sebastian en stund och sen kollade jag och Sebastian på Trassel och halv sov. Vi hamnade i någon slags matkoma efter lunchen. Jag hade gjort en god kyckling och bacon gryta, som var jättegod, och vi åt kanske lite för mycket eftersom vi slocknade i min säng i TVÅ TIMMAR, bara sådär?!!?! Sjukaste.. Dock var jag ändå svin trött på kvällen haha. 
 
Hoppas ni får en bra lördag babes!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!