blue and white

 
viktigaste i ett sovrum är sängen tycker jag, jag är jättepetig med min säng och ska ALLTID ha fint i den! 
 
Finally! Lite tid för att blogga haha! Igår var jag med Isabelle, vi låg ute i solen nästan hela dagen, vi tränade mage på gymmet och frammåt kvällen umgicks jag med henne och Sebastian <3
 
Idag fyller min fina mamma år också, så imorse firade vi henne och lite senare kommer mormormorfar och farmorfarar hit och fikar! Alltså vilket väder det är ute?! Jag har solat i någon timme i förmiddas och det var verkligen jätte varmt! 
 
Har så mycket att se ifram imot nu också känner jag, älskar livet just nu ! Vi bloggas senare!

Postat av: Veronica

Så fint u har det :)

Svar: Tack så mycket! :-)
hollstedts.blogg.se

2014-05-18 @ 13:27:57
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!