darlings

okej sämsta bilderna jag tagit, jag skakar som ett asplöv i armarna efter gymmet haha! MEN här är dom, sååå snygga!!
 
Tror ni inte att jag hade turen att jag fått min lön igår så jag kunde ner och köpa dessa babes på stört istället för att vänta tills imorgon? Hade tur för det fanns inga kvar typ. sparade 700kr på att köpa dom nu. De var nersatta till 995kr istället för 1650, kändes ganska skönt faktiskt haha! 
 
Och måste klargöra en sak också. Jag har fått många kommentarer ang att jag är bortskämd? Men det är jag verkligen inte. Allt ni ser jag lägger upp som jag köper är det jag själv som har betalat för, ingen annan. Ibland får jag lite pengar av mamma och pappa men då är det för dom vill ge mig det, inte för att jag behöver det. Dessa pengar tjänade jag genom att dela ut reklam under några veckor, det värsta jag gjort typ, det tog sådan tid och det var så sjukt mycket reklam för så lite pengar. Men som sagt, jag köper mina saker själv, för mitt studie bidrag men ibland är mamma och pappa snälla och lägger till lite. Nuff said om det.
 
kom hem från gymmet för ett tag sedan och nu ska jag kolla på lite serier och bara ta det lugnt, ny vecka imorgon, kommer bli bäst.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!