fancy pantcy

favorit byxorna, så himla sköna, jeans, gå och släng er i väggen please
 
Kom precis hem och nu sitter jag och väntar på Johanna! Var jättelänge sedan jag träffade henne så det ska bli super kult att ses en stund! För sen ska jag ner till kyrkan och hålla Sebastian sällskap, eller ah, det är ju konsert där med någon kör så det blir väl trevligt, han har ljudet nämligen. 
 
Ska även uträtta ett ärende idag for ma lil' cousin, hoppas inte hon läser detta nu ;-) Hihi..
 
Nu kom Johanna! ha en bra söndag guys
 

Postat av: KassandraPalma

så fina!

Svar: Taack<3
hollstedts.blogg.se

2014-05-04 @ 14:09:40
URL: http://kasssandra.blogg.se
Postat av: Adine

Haha, jeans släng er i väggen? :D Är byxorna så sköna? :D Har inte köpt några sådana än, men funderar på att göra det!

Svar: Alltså dom är så himla sköna!!! Köp köp köp !!
hollstedts.blogg.se

2014-05-04 @ 16:08:52
URL: http://lundahlfoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!