gosen

Mitt fina morgonsällskap <3
 
Alltså detta med sovmorgon, den iden är ju ganska perfekt haha! Ska om 20 minuter försöka få i mig lite lunch och kolla på någon film tills det är dax att gå till bussen, perfekt. 
 
Längtar till eftermiddagen med Isabelle. Dock så förstörde vädret mitt klädval idag, tänkte ha en kjol, men regn och bara ben (eller ah, nylonstrumpor) är inte en bra kombo. Har testat den förut, och det är inte kul haha! Så idag är jag tråk-Moa. Men det är ju en grå dag, palla vara färglad då? haha..
 
Hoppas ni får en as grym Tisdag , det ska jag ha !
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!