grattis till prinsessan

idag fyller min lilla prinsessa 3 år(eller 21) och det känns ärligt talat som jag fick henne förra året
 
Vilket vääder! Sitter i skolan och svettas ihjäl efter en intressant morgon. Behöver jag säga mer än att jag är livrädd för getingar och att jag hitta en superduper stor i köket? ett ord, kaos.När jag blir något år äldre tänker jag gå till en såndär som gör att man kan bli av med sina fobier, för alltså det förstör så mycket, jag klarar nästan inte av att vara ute för att jag är så himla rädd.
 
Efter skolan ska jag hem till sebastian, plugga lite inför np imorgon och bara ta det lugnt, ha en bra torsdag darlings




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!