Lucky

Lilla Lucky vi träffade i Litauen, väldigt väldigt lilla Lucky.
 
I Litauen har man inte lika syn på hur hundar ska behandlas. Han som ägde hunden tyckte det var jätte konstigt att vi ville gosa med henne och behandlade henne som en bebis. Dock mådde inte Lucky så bra eftersom hon inte betedde sig som en valp, inge lekfull, inte busig, bara trött och blyg.. ville ta med henne hem <3
 
Idag har jag haft sådanadära perfect moments. Sebastian var här idag och så somnade han bredvid mig i min säng. Dock somnade inte jag utan jag låg och kollade på honom och lyssnade lite på musik och bara tänkte massor. Det är så perfekt, att få ligga och titta på det finaste man har, rakt framför sig. Jag är verkligen jättelycklig. jag har en fin pojkvän, en fin bästavän och en fin familj, bleeesseeeed.
 
Imorgon bjuds det på solning och slapp dag hos Sebastian. Tränade med honom idag också, jag kommer garanterat inte kunna lyfta mina armar över huvudet imorgon! lol..
 
hoppas ni haft en bra dag, godkväll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!