Lucky

denna goding träffade vi i Litauen, lilla Lucky.. Vääldigt lilla Lucky..
 
I Litauen ses inte hunden som något speciellt husdjur, det märktes väl på lilla Lucky då vovven inte alls betedde sig som en valp, hon var trött, lugn och väldigt "blyg". Det gör ont att se hur hundar behandlas i andra länder. Men som tur är så tror jag att pojken som hade denna hunden tog hand om henne ganska okej ändå. Dock tyckte han det var väldigt komiskt att vi behandlade den som en baby tyckte han.. "why are you treating her like a baby?! She's just a dog?!.. 
 
På tal om Lucky. Jag är lycklig just nu. Idag hade jag verkligen sådana perfect moments. Sebastian somnade i min säng och jag låg och kollade på honom (jaa, okej jätte creepy tycker säkert en del) men det är tryggt, så hade jag på lugn musik i bakgrunden och allt bara kändes så bra. Sånna stunder blir man glad av. Är så lycklig att jag har Sebastian, en fin bästavän Isabelle och en fin familj. Bleesseeed! 
 
Imorgon bjuds det på solning och slapp dag hos S.
 
Hoppas ni haft en bra torsdag, godkväll
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!