makeup

såhär fin var jag idag när isabelle hade sminkat mig, dock har jag totalt sabbat det mesta av det på bilden ovan då bilden inte togs när det var nygjort, tex så ska det inte ligga guld-glitter lite här och där utan det skulle varit ännu mer på ett ställe, och så har det ramlat ner smink under ögonen, but anyways, hon var så duktig!
 
Skulle tränat idag efter jag träffat älsklingen, men jag har haft en sådan enorm huvudvärk hela dagen, och då kände jag att jag stannar nog hemma och satsar på benpasset på fredag, det var axlar och rygg idag , får kombinera det med mage eller något på söndag, det löser sig! Jag ska försöka lägga mig tidigt och sova även om jag har sovmorgon imorgon pga mitt huvud. Alltså det är sinnes hur ont man kan ha i huvudet.
 
Dagen har iallafall varit jätterolig! Nu tar jag kväll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!