new

baby lips och essie lack från Lindex
 
Var nere på stan med mamma förut och köpte en klänning till henne och jag gick även in på synsam och provade solisar som jag ska köpa på måndag, och är så avundsjuk efter som att Sebastian köpte sina redan idag, så jag måste gå hela helgen och vara avis. Så om jag har otur så får jag inte mina pengar på måndag från mitt jobb eller så är solisarna slut, då börjar jag seriöst grina haha ;-) Har målat naglarna och ska lägga på ett topp lack och sen försöka platta igenom mitt hår, för vi ska bort senare idag på fest! 
 
 

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fina färger :D

Svar: Japp!!
hollstedts.blogg.se

2014-05-24 @ 13:22:09
URL: http://rememberthiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

antar att det är ray ban? vilken modell ska du ha? :))

Svar: Åkte ner och köpte dom idag, pilot med färgat glas, blåa , skit snygga!!
hollstedts.blogg.se

2014-05-24 @ 14:35:50
Postat av: MATILDA

fint lack :D

Svar: Tack :D älskar färgen!
hollstedts.blogg.se

2014-05-24 @ 20:27:08
URL: http://matildays.forme.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!