nike

jaa okej jag har lite stökigt i mitt rum right know, men palla bry sig
 
Kom på att jag kanske inte visat mina skor jag fick i julklapp förra året ordentligt?! och inte har jag heller visat mina fina ballerina jag köpte i början av april, hm.. Får ta och göra det, dom är så fina ju!
 
Dagen har varit huur sämst som helst, går inte in på några detaljer, lika bra så! Har precis ätit och ska åka iväg och gymma om 1 timme, men bytte om nu så jag kan ställa in mig på att komma iväg, har ingen motivation idag, dock så ska jag köra armar, och det är favoriten, så lite lättare känns det ju! Önska mig lycka till eller något haha.
 
 
Har verkligen bloggtorka nu, dock fixade jag ihop en skaplig header så det känns ju bra iallafall! hoppas ni haft en bättre dag än vad jag haft!

Postat av: GoForFit

Snygga! :)

Svar: Tack! Älskar dem!!
hollstedts.blogg.se

2014-05-19 @ 17:37:42
URL: http://goforfit.se
Postat av: Veronica

SNygga! Älskar skor med en liten färgklick så att dom lyser upp :)

Svar: Du tänker precis som mig! ;-)
hollstedts.blogg.se

2014-05-19 @ 17:38:37
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: Henrietta

Åh vad fina dom var!

Svar: Tack! Älskar färgen på dem! :-)
hollstedts.blogg.se

2014-05-19 @ 18:04:19
URL: http://ettass.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!