skor

ballerina skorna jag glömt att visa i bloggen, ellerhur är de fina?! dock lite lortiga och smutsiga inuti(som man tyvärr ser )
 
Ledig kväll! Idag har jag inget inplanerat nu på kvällen, nästan så man blir rastlös ju haha.. Som jag skrev tidigare så ska jag hjälpa Isabelle med hennes arbete på skolan imorgon och det ska bli riktigt kul! 
 
Ska snart ner och äta kvällsmat, lax, finns det något bättre?! Denna dag har varit så mycket bättre än gårdagen vilket jag är glad över, och det ska bli fint väder imorgon också säger dom, hoppas på att det är sant! Jag hoppas ni haft en bra dag guys!

Postat av: Aina Strand

Vilka söta ballerinas :)

Svar: Tack:)
hollstedts.blogg.se

2014-05-20 @ 18:57:51
URL: http://ainaphoto.blogg.se
Postat av: Veronica

SÅ söta :)

Svar: Tack!:)
hollstedts.blogg.se

2014-05-20 @ 19:00:42
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!