sneakpeak

bikini inhandlad för i sommar, sååå nöjd. Mixade lite själv och här har ni lite sneak peak!
 
Hemma! åååh vad eftermiddagen blev som jag tänkte mig! hade det superduper mysigt och roligt med Isabelle. Köpte bikini som sagt, ett par fina byxor från BikBok och uträttade ett ärende hihi! 
Satt och snackade med mamma för en stund sen och drömde lite om att åka till London under nästa vår, och hon hakade hihi! Så nu hoppas vi! Jag ska åka med tom väska, för guuud vad jag ska shoppa!! Ska till och med lägga undan de mesta av sommarjobbets lön och lägga halva barnbidraget ifall det blir som vi pratade lite om! Hur kul?! London är ju drömmen just nu haha! (förutom USA då..)
 
Nu ska jag fortsätta kolla på Believe Movie, kommer komma upp ett inlägg om det sen, så checka in lite senare ikväll! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!