summer is here

min lillebror får agera fotograf like all the time..
 
Det är så varmt i mitt rum så jag tuppar seriöst snart av, kanske lika bra eftersom jag ska försöka sova inom kort.. Dagen har varit bra men nu kryper måndags-ångesten på, alltid lika trevligt.. nu är sommaren här också, punkt slut. Och bara så alla vet, så hatar jag min dator av hela mitt hjärta eftersom det är typ tredje gången jag fått skriva om detta inlägget för den tvunget ska radera det. Godnatt på er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!