tillfällig

-bild från Litauen-
 
Tillfällig header, för jag måste be någon annan att fotografera mig någon dag när jag har tid och ork. Så slå en pling om du är intresserad haha! 
Sebastian åkte hem för en stund sen och jag är så fruktansvärt trött känner jag. Jag har sovmorgon imorgon också vilket är helt perfekt. Sen är jag ledig på fredag, men min mamma lämnar mig för att åka till Stockholm över dagen, snällt va?! ;-) Hon gör mig kanske bara en tjänst, har inte direkt pengar till att slösa på kläder, men om hon är snäll kanske hon köper hem något åt mig ;-)
 
Ser ifram emot morgondagen. Ska stanna kvar efter skolan i Karlstad och gå på stan med Isabelle. Ska köpa lite grejjer och ta en kaffe med henne, peerfekt!
 
Jag ska nog faktiskt ta och göra mig en kopp te och ta en huvudvärkstablett, har haft ont i huvudet hela dagen, så typiskt! 
 
Hoppas ni haft en bra måndag, det har jag iallafall!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!