Tips

 
Jag vill tipsa er om detta puder/bronzer som är ifrån Loréal. Alltså, helt ärligt har jag inte haft något bättre förut, det är inga orangea toner i denna produkt överhuvud taget! Utan den ger verkligen en snygg gyllenbrun färg. Dock är det en väldigt tunn produkt, alltså så får man ta ganska mycket för att få något "resultat" men jag har haft denna sen föra november och den är som ny fortfarande! Denna köpte jag på maxi för 179 kronor tror jag?
 
 
Var och solade förut, jättesköönt. Sämst att det är så kallt och halvklart nu hela veckan och jag hoppas verkligen att det ändras, det ska vara som det var på påsklovet, då är jag happy. 
 
Har suttit i någon timme nu och skissat tatueringar haha. Har fått fram två styckna som kommer att göras nästa februari, bara 9 månader kvar! (lol) Är jättetaggad iallafall, till och med mamma och en kompis ville ha en lika som jag skissade fram, så det måste ju vara bra då haha! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!