todays

jag har på mig kjol idag, hör och häpna säger jag! 
 
Har ingen aning vart något av plaggen jag har på mig kommer ifrån mer än att scarfen är från lager157 och armbandet från thomas sabo. 
 
i am so sorry, på riktigt haha. Ni måste hata min blogg seriöst, jag är så sämst på att blogga just nu känner jag. Men jag sitter typ inte bloggar något. För övrigt HATAR jag min dator också, jag kommer nämligen ALLTID åt plattan där man styr musen med mina händer när jag skriver så den byter sidor på internet och raderar allt jag skriver när jag nu försöker uppdatera osv. JAG VILL HA TILLBAKA MIN MACBOOK :-(
 
Nog om om det. Igår var jag, Sebastian och Johanna på fastingen. Det sög typ. Det var ju trevligt sällskap osv, men alltså ärligt, vad har hänt? Det fanns typ inget att åka, inget att spela eller något. Lame var det. Dock ska jag kanske ändå nere imorgon igen haha.. 
 
Idag är det fredag och mina kusiner från Stockholm kommer hit vid 3, så det ska bli jättekul! Har inte träffat dem på as länge.. 
 
Ska kolla på något avsnitt av en serie jag kollar på. Sen som ni ser på bilden har jag blivit halvt ljushårig, fick bli en ombré när jag var hos frisören i tisdags, är jättenöjd. Dock läängtar jag efter att tvätta håret imorgon, man ska ju vänta några dagar innan man tvättar det och idag när jag vaknade hade det börjat bli fett, och då får jag panik. Tur att jag har torr-shampoo hemma, lifesaver.

Postat av: Aina Strand

Snygg outfit :)

Svar: Tack! :-)
hollstedts.blogg.se

2014-05-30 @ 12:52:36
URL: http://ainaphoto.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!