wanties

 
wanties
 
Craviiiingssss, snälla någon rik person, ge mig detta nu. 
 
Här ovan ser ni lite vad jag vill äga, helst nu. En fin bikini, bootcut jeans, nike air max(dock fanns inte den färgen jag ville ha på sidan jag gjorde detta) och massa massa fina kuddar och ljus och filtar och grejjor från Lexington.
 
Kom hem från gymmet för ett tag sen och det gick så himla bra! Dock har jag träningsvärk nu sen Sebastian och min träning, så jag fick skippa en av de nya övningarna för att jag har så värk i korsryggen haha! 
 
Men det var skönt att känna att nya passet tog, så jag är nöjd! 
 
Tänkte börja måla om en stol som jag har uppe i mitt rum till vitt, men ingen i min familj (host mamma och pappa) vill hjälpa mig att få fram saker, så då händer det inte eftersom jag själv inte ens kunde få upp en målarburk för att se om det var vit färg, typical me. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!