white

fick denna vackra topp av Johanna i sen födelsedags present (väldigt sen haha!)
 
Fick sluta lite tidigare idag eftersom jag nästan nästan är klar med min historia uppgift. Så tog jag bussen hem till Kristinehamn. Sen så när jag sitter på bussen, så ringer de från ett ställe där jag sökt sommarjobb, och jag har fått sommarjobb!! Det var en riktigt lättnad.. så jag är jätteglad nu. Så kommer älskade Sebastian hit och jag ska få lax till mat, denna dag blev ju ganska bra ändå!
 
Något som inte var lika trevligt var ju att vi hade nationella läsförståelse i svenska i morse, det var skit svårt!! men som sagt, man kan inte sänka sig i nationella, det visste ni va? Man kan bara höja sitt betyg genom att få bättre på nationella än det man har i det ämnet! 
 

HÄR har ni också mina favorit låtar just nu!

Postat av: Johanna :)

Den blev ju jätte fin på dig gumman!! :D<3

Svar: Tack babe❤️
hollstedts.blogg.se

2014-05-05 @ 18:08:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!