-TRE-

 
 
Tre favoriter från min spotify lista! 
 
I fredags var jag hemma med magont, lördagen var lugn och sen drog det igång igen i söndags. Därför var jag också hemma igår med ont i magen. Vi misstänker att jag har någon bacill i magen som krånglar till det och därför äter jag nu endast laktosfria produkter ett tag framöver och ser om det blir bättre! Började med det igår och mår redan bättre och ska därför iväg till skolan idag. Vi börjar dock 12.45 så det är ett tag kvar, vilket är skönt. Ska på utvecklingssamtal efter skolan också, sen hem och plugga tror jag. 
 
I söndags hann jag iallafall träna innan magen drog igång igen. Jag var på ett skivstångs pass tillsammans med min mamma på vårat gym och wow vad jag har träningsverk.. Älskade hur passet var upplagt så vi har redan bokat in oss tills nästa söndag! det är ju superbra att variera sin träning så det passar perfekt med ett undervisat pass en gång per vecka! 
 
Nu ska jag kolla igenom lite saker på datorn och sen försöka trycka i mig någon mat så jag inte blir hungrig senare, dock är jag inte hungrig alls nu så vi får väl se om jag får ner något!
 
ha en bra tisdag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!