Boda Borg

helt ok med 15 stämplar under 4 timmar med lite hinder då och då!
 
Hej på er! Idag begav jag, mina lillebröder och Sebastian , till boda borg i Karlskoga. Jag övningskörde dit och det gick bra. Har kört himla mycket dessa dagar, men det går så bra nu så då blir det en rolig sak att göra ju! Snart dax att anmäla sig till körskolan! 
 
Stackars Arvid fick så ont i magen när vi kom till boda borg så han orkade inte riktigt med tempot och jag tyckte så synd om honom. Vi fick iväg honom till mormor och morfar i några timmar så han slapp sitta och vänta på oss på Boda Borg. Men vi ska snart dit igen för att ta nya tag och så att Arvid också får vara med och ha roligt!
 
Jag är så himla trött så jag ska faktiskt ta och lägga mig strax. Sebastian satt ju uppe hela natten och kom tidigt till mig i morse och sov lite, dock så känns det som om det är JAG som har suttit uppe hela natten haha..
 
Ny vecka imorgon, gör det bästa utav den!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!