Kenza

 
Okej, jag läser verkligen hur många bloggar som helst, alltså det tar oftast mer än 50 minuter för mig att läsa igenom min bloggrunda, och då glömmer jag oftast bloggar då? 
 
Men min just nu, favorit blogg är Kenzas blogg. Seriöst, vilken vacker kvinna!! Om jag skulle få byta utseende med någon skulle jag velat gjort det med henne, för hon är seriöst helt perfekt! Hennes klädstil lika så, jag kan gärna ta hennes garderob också haha! Hennes blogg är välskriven och har så himla fina bilder all the time, love it. 
 
Idag hade jag egentligen sovmorgon, men jag ska till Karlstad lite tidigare idag för att vi tjejer i klassen ska äta lunch ute tillsammans, myspys!! Det är sjukt att det redan är torsdag tycker jag, tiden flyger förbi och det är bara 41(!!!!!) dagar kvar till Julafton, gud så jag längtar!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!