lazy monday

 
ÅH, hittade en fin bild på vita rosor som jag fick utav Sebastian när vi firade 1 år (i think? han köper ju blommor titt som tätt, så himla sjukt att jag ens kan säga så??)
 
Min pojkvän är verkligen den finaste på jorden<3 Vet inte om jag berättade det men här om dagen kom han hit med en nallebjörn in the size off me typ (ni som följer mig på instagram vet vad jag snackar om) Han skämmer verkligen bort mig så himla mycket, känner mig som en prinsessa <3
 
Jag är verkligen hur trött som helst(och klockan är bara 8) och har inte gjort något vettigt alls under kvällen, utan jag har bara slöat i sängen och drömt om massa saker. Så fort klockan slår tio tänker jag lägga mig. Måndagen har flugit förbi och jag har en misstanke om att hela veckan kommer gå snabbt. Ge mig julafton nu. Efter jul(mellan nyår) så firar även jag och sebastian 1 och ett halvt år. Vi hade tänkt att mysa till det lite och åka till karlstad och äta på en resturang vi gillar väldigt mycket, samt se den nya Hunger Games filmen kanske? Påtal om Hunger Games, nu blev jag jättesugen på att kolla på tvåan, så nu har jag något att göra tills jag somnar! hoppas ni haft en bra dag!

Postat av: Jessica - Mamma Till Prinsessan Molly

Gu så härligt med en kille som köper blommor titt som tätt, det önskar jag min sambo gjorde lite oftare också.. :)

Svar: hihi ja han är ju för söt! Tror att det är så att detta är en tillfällighet, vi har ju inte varit tillsammans så jättelänge hehe! Alla tjejer förtjänar blommor, hälsa det från mig ;-)
hollstedts.blogg.se

2014-11-17 @ 20:12:23
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!