Olivia Palermo

please can i be you?! or maybe just borrow all your clothes? 
 
En av mina favorit stil-ikoner är Olivia Palermo som var med i the hills som brukade(kanske fortfarande går?) på MTV. Hennes kläder är ju 2 die for känner jag. 
 
 
Vädret suger, det är kallt och blåsigt och jag ligger just nu skönt inbäddad i tusen filtar i min säng och det skaver av tanken på att jag måste ta mig upp här ifrån om ca 30 minuter och börja göra iordning mig för gymmet, för idag är jag inte alls taggad på det.. Men vad gör man inte för beach 2015? haha orkar inte. Jag har blivit så himla slö. Okej, nästa vecka så kör jag igång riktigt ordentligt, nu har ni bevis på att jag ska dra igång, så om jag börjar fjanta mig så får jag läsa detta en gång till! Rygg och ben på passet idag. Ska ju köra rygg 3 gånger i veckan nu enligt min sjukgymnast, så får kombinera vilken träning som helst med rygg nu i en månad fram över, alltså tex, mage rygg, ben rygg, axlar rygg osv. Så hoppas vi på att det blir bättre med min stackars rygg! 
 
Är det inte helt sinnes att det redan är torsdag imorgon??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!