"Piffa" upp ditt rum

 
decorative
 
decorative by moa-hollstedt featuring brown toss pillows
 
 
Jag känner att mitt egna rum behöver "piffas" upp lite nu, speciellt när jag har en kall lång vinter framför mig, då vill jag att mitt rum ska vara extra mysigt! 
 
Det räcker med småsaker som kan göra att ditt rum känns jätte annorlunda,nytt,fresh. Det räcker tex med att du kanske byter gardiner, hänger upp en ljusslinga(så mysigt nu till vintern!!) köper några nya ljuslyktor, nya påslakarn eller en eller två nya prydnadskuddar! Något jag nu på sista tiden älskar att ha på mitt rum är blommor, jag tänker hitta någon sida där man kan beställa hem plastblommor och ha i en vas hade jag tänkt, tycker det är så himla fint(dock slår ju inget riktiga blommor men dom håller ju inte så länge!!). 
 
De flesta sakerna här över är från IKEA och jag är faktiskt själv sugen på en söt ljusslinga och ett par nya gardiner! 
 
Är det inte helt sjukt att det redan är torsdag imorgon? Veckan flög ju förbi.. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!