sebastian-lov-halloween-gårdagen

Sebastian som en dödskalle, han gör sig bra på bild tycker jag
 
waah, vet inte riktigt vart jag ska börja! lovet har varit så himla braa. Jag var ju som sagt i Stockholm i tisdags med Sebastian och vi hade det jättemysigt! Igår firade vi halloween med våran nya tradition som är att göra en pumpa, efter det åkte vi hem till Sebastian, gjorde egen pizza och efter det mös vi till en skräckis med chips och dipp. Vi vaknade vid halv 11 idag och vi har bara legat och degat i Sebastians säng och haft det bra. Körde Sebastian till en kompis( jaa jag körde hihi går så bra just nu!! ) för dom skulle lana. Så jag är själv ikväll.. Känns lite surt faktiskt.. Men jag ska faktiskt mysa lite framför en serie och äta lite gott och sen har jag även pysslat lite med mig själv, smörjt in mig i BUS och ska snart måla naglarna, tog även en låång varm dusch. Så jag ska inte klaga.
 
Igår träffade jag även Rosanna som jag saknat så mycket, vi åt lunch tillsammans och pratade ikapp lite. Ska bli skönt att komma tillbaka till skolan, men dock tycker jag lovet gick alldeles för fort... 
 
Här får ni tre bilder från igår:
                   sminkning                                  våran goda pizza                               our pumpkin <3
 
 
godkväll på er!

Postat av: melinda

jätte snyggt :D

2014-11-01 @ 21:07:46
URL: http://melindaslife.for.me



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!