Till henne

 
Tänkte dra igång med första Julklappstipsen! Dessa fina ljuslyktor har mina två fina vänner Rosanna och Fanny gjort, de har detta projekt som sitt UF företag i skolan (ni hittar deras hemsida HÄR) och det är den perfekta julklappen till flickvännen,mamman, mormorn osv.. De har olika stilar på sina ljuslyktor och dem alla är super fina! De använder sig även av väldigt mycket återvunnet vilket är ett +! Ett ännu större + är att dessa är väldigt billiga! Har en här hemma (som jag tyvärr inte kan fota nu eftersom mitt objektiv är trasigt) men denna med ett pärlband runt istället, lite special! Kommer visa den så fort jag fått en fungerande bra kamera!
 
Helgen har varit jättebra och jag ska precis hoppa in i duschen och sedan mysa med Sebastian sista stunden för kvällen. Har ingen söndagsångest alls så det känns jättebra!! Ny vecka nya möjligheter! haade

Postat av: rememberthiis.blogg.se

Så fina!

2014-11-16 @ 18:48:00
URL: http://rememberthiis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!