wishlist

 
all i want for xmas is you..
 
all i want for xmas is you.. by moa-hollstedt featuring a blending brush
 
 
Hade blivit himla lycklig om jag fick något av detta i julklapp (hej mamma och pappa!!) hihi!
 
Det är bara 50 dagar kvar till Julafton nu, alltså hör ni vad sinnes det låter?! 50 dagar?? Tiden går så sjukt fort just nu så det kommer bara säga pang så är det den 23 december. Skoldagen gick snabbt, började ju efter lunch och hade matte och engelska. Fick efter lektionen springa till bussen för att hinna med den till Kristinehamn, tänkte också för mig själv när jag kom fram, helt röd i ansiktet och svetten rann, att det är just därför jag inte springer, för jag tror seriöst jag ska dö haha, hallå dålig kondis? 
 
Blir en tidig kväll idag som vanligt, jag behöver verkligen sova så mycket som möjligt för att orka med dagarna, vilket jag gör tackvare att jag får sova ordentligt! Så jag säger godnatt nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!