10 things you didn't know about me

 
1. Jag är vädligt rastlös av mig, och det märks när det blir för mycket, för då sitter jag och gör massa jobbiga ljud.
2. När jag var i Litauen åt jag vad jag trodde var kebab, men visade sig vara kyckling-mage, fräsht?
3. Jag har nästan alltid cravings på saker, oftast mat, men saker också.
4. Jag är vädligt glömsk och virrig, så om du planerar något med mig, så är det bäst att du påminner om det dagen innan vi ska ses 2 be sure
5. Jag hatar att prata i telefonen med folk jag inte känner, men har inga problem att prata med folk i verkligeheten som jag inte känner.
6. Jag kan inte hålla koll på siffror, telefonnummer kan jag inte lära mig utantill och om det är något jag pluggar med årtal osv, så fastnar det inte alls, märktes idag när jag skulle komma ihåg massa siffror and it went pretty bad
7. Jag gillar inte Tacos.
8.  Har ingen kontroll på mina pengar, och de försvinner endast för jag är så fet utav mig och ska ha mat och grejer för dom istället för att köpa något vettigt, som kläder typ ;-)
9. Jag ska snart få tandställning (finally)
10. Jag är avundsjuk av mig, vilket jag skäms över för det är fult att vara det! Försöker tagga ner det och lära mig att inte vara det men det går inte så bra haha.
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!