A beautiful day


Igår kom min älskade Sebastian hit och han hade köpt rosor och oreos, tror ni jag dog lite eller? Han är ju för himla underbar, känner mig som en prinsessa !

Idag är det en lite mindre rolig dag eftersom jag ligger hemma sjuk, jag känner mig febrig och svullen i halsen, jag får inte bli sjuk nu när det snart är lov!! Ska ta och pyssla om mig ikväll så jag är bättre tills imorgon. Jag hatar att vara hemma, blir alldeles för rastlös. 

Var ute med tindra förut på en promenad och det ända positiva med att vara hemma är nog att jag slipper gå ut, för usch vad det var rått ute..

Ska vila lite nu och försöka få i mig några koppar te. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!