breakfast

Min och Sebastians mysfrukost
 
Hej på er! Shit vad gårdagen gick snabbt förbi, och jag var som sagt hur seg som helst (vilket Sebastian också va så det hände inte så mycket igår haha) Imorse kom Sebastian hit och vi låg och myste lite i min säng och sen gick vi upp och gjorde en jättegod frukost. Tänk om man skulle ha tid(och energi) till att göra sånna frukostar varje morgon, vad mycket bättre jag skulle må i skolan då! Jag blir alltså hungrig igen när klockan är halv10 i skolan (och vi har lunch 11.45..) 
 
Dagen spenderas inte på något annorlunda sätt än vad den gjorde igår, dock är vi piggare idag. Vi ligger och myser i min säng och kollar på Misfits (förövrigt en så himla rolig/bra serie) 
 
Imorgon börjar min praktik på Casco. Ingen Söndagsångest här inte på tre veckor!! Känns så himla bra hihi! 
 
Vi håller på att laga middag nu, blir pulled chicken och pommes, hur gott?! Världens mysigaste väder ute idag, mår himla bra! 
 
 
Vill också hälsa grattis till min fina vän Jennie som fyller år idag, grattis!! 

Postat av: Jennie

åh moa! tack så mycket! <3

Svar: <33
hollstedts.blogg.se

2014-10-13 @ 11:07:48



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!