cold

 
 
Just nu skulle jag nästan göra vad som helst för att få sätta mig på ett flygplan till ett varmare land, usch vad jag inte gillar att det blivit kallt!
 
 
Något som måste ske när jag har egen familj när jag blir äldre, är att åka bort till något varmt ställe när det är kallt här hemma i Sverige, varje år( hoppas på att kunna få lägga mina pengar på resor eftersom det är det som jag tycker är så himla roligt att göra ). Jag tål verkligen inte kylan Sverige har att erbjuda och det värsta är att detta inte ens är början!! 
 
Jag mår så himla mycket bättre när jag får vara på ett varmt ställe. Tror de flesta runt mig tycker samma sak faktiskt! 
 
Nästa år planeras det en London resa på våren och en (möjligvis) Cypern resa innan höst terminen börjar i skolan, med Sebastian <3 
 
Dagarna rullar förbi snabbt och snart är det lov och dax för ett återseende med favoritstaden Stockholm, denna gång med min favorit kille, det ska verkligen bli så himla mysigt och jag känner att jag verkligen behöver komma ifrån Kristinehamn, även om det bara är för en dag!

Postat av: Oslofru

Me too <3

2014-10-21 @ 19:10:12
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Elin

så härlig bild!

2014-10-21 @ 20:19:05
URL: http://niles.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!