Fredag

Guud vad jag längtat efter denna dag! Igår förmiddags tog jag helg för idag har jag varit ledig ifrån skolan! Pappa hämtade upp mig vid halv 12 här hemma och så åkte vi och åt på hans jobb, de har så sjukt god mat där! Fick världens bamseportion av carbonara men allt slank ner, och jag är ändå inte så himla stor i maten!
 
Ikväll är det fest i Karlstad med klassen och det ska verkligen bli jättekul! Det kommer komma annat folk än klassen också så jag tar med mig Sebastian också! Ska om ca en halvtimme bege mig neråt mot stan för att möta sebastian och sen ta bussen hem till honom, ska fixa mig där för ikväll och även lämna sovsaker där! 
 
Denna fredag är redan så himla bra och den kommer bara bli bättre! hoppas ni har en lika bra dag som jag! puss
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!