furry

min nya gosiga tröja jag fick av mamma när hon kom hem från Ullared!
 
Sitter och försöker samla poäng för att vinna biljetter till idolfinalen för one direction kommer ju dit haha, man kan ju alltid drömma! Kvällen kommer spenderas på gymmet med ett nytt fräscht träningspass för ben och rumpa, är väldigt taggad! 
 
Första praodagen är också avklarad, vilket är skönt och det gick jättebra, så nu taggar vi det i två veckor framöver! Nu ska jag ta min bloggrunda och sen ladda inför träning!

Postat av: Emelie

Vill också ha en sån tröja!

Svar: hihi den är jättemysig!!
hollstedts.blogg.se

2014-10-13 @ 17:51:17
URL: http://esh.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!