Godmorgon


Godmorgon darlings

Nu har jag vaknat och ligger fortfarande i sängen. Jag är svintrött sen igår. För er som inte vet, så var jag och Sebastian i Stockholm igår och strosade runt på stan i massa affärer, åt gott, och träffade mina älskade kusiner.

Var tvungen att lägga upp den typiska starbucks bilden för jag blev så glad för att jag denna gång fick ett hjärta på muggen (blev total dissad av killen förra gången som gav all sin kärlek till min mamma haha)

Fick med mig 2/5 julklappar hem, så det är jag nöjd med. Ska redan framöver försöka få tag på dom sista. Alltså ni fattar inte hur skönt det är att vara klar såhär tidigt!! 

Fick såklart med mig lite andra saker hem också. Får väl se om jag visar dom i bloggen eller om de dyker upp lite titt som tätt! Nu ska jag snart försöka ta mig ur sängen, äta frukost och kolla ikapp paradise hotel! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!