Godnatt


Något sliten liten Moa ?

Ligger i sängen och nöd-bloggar med mobilen. Det är det värsta jag vet, jag trivs inte med blogg.se's mobil-blogg app men det duger när jag är trött men ändå vill kika in!

Efter bion idag i skolan drog jag hem och så kom Sebastian ett tag efter. Gullisen överraskade mig med protein pulver! Jag går verkligen runt och tjatar om att jag behöver köpa det men det blir aldrig lixom av, så Sebastian köpte åt mig, hur söt?! Love him<3

Vi pluggade lite matte och kollade på ett avsnitt av serien Miss fits som finns på Netflix, ganska rolig och oseriös serie!

En bra nyhet också för oss vampire diaries älskare , är att den 6:e säsongens avsnitt börjar släppas på swefilmer! Som jag längtat!! 

Nu ska jag faktiskt ta och sova, för jag har så ont i huvudet, så typiskt! 

Godnatt på er! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!