I'm half a heart without you

mina två favoriter <3
 
Helgen har varit oslagbar. Spenderat varje vaken(och sovande) minut med min fina Sebastian. Gud vad jag uppskattat denna helg, jag behövde en slapp helg med bara massa onyttig mat och massor av pussar och kärlek från min livs kärlek.
 
Har ingen söndagsångest, och jag tänker inte känna efter ifall jag har det heller. Jag borde ligga och sova nu men istället ska jag göra lite nudlar och sen lägga mig förhoppningsvis. Uppskattar livet så himla mycket just nu. Jag ska verkligen ta vara på det. Ny vecka och nya möjligheter. godkväll på er 

Postat av: Petra Johansson

Vad fina bilder! Jätte duktigt :D

Svar: tack så mycket ! <3
hollstedts.blogg.se

2014-10-05 @ 23:13:21
URL: http://www.solskensglad.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!