MojiTea

Ramlösas nya smak inspererad av mojito, och jag älskar den!
 

Eftermiddagen/kvällen har varit ganska perfekt. Var hemma runt halv6 och började göra mat då till mig och familjen och såklart Sebastian. Efter det har vi bara tagit det lugnt (nästan helt pluggfri kväll vilket känns bra) och mysit massor. Så jag är såå redo för fredag imorgon! Veckan har gått så sjukt snabbt och nu 2 veckor framöver är jag ute på praktik och sen går jag på lov, det kan inte bli bättre! Jag ska faktiskt bara ta och kamma ut mitt hår och sen lägga mig och sova, är så himla trött och har längtat hela dagen efter min säng. 
 
Så godnatt på er! sweet dreams <3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!