Sandys

Pesto pasta med kyckling och en ceasar sallad till lunch idag med Rosanna <3 
 

Idag åt jag typ den godaste maten på länge! Alla vet att jag är en pasta älskare men ceasar salladen var helt underbar också! Så min måndag har startat väldigt bra hehe (matälskare) 
 
När jag kom hem åt jag lite ägg-röra och senare begav jag mig mot gymmet. Körde ben och rumpa idag också, satsar på dom partierna ett tag fram över eftersom det är där jag vill se förändring! Har nyss lagt mig uppe i min säng med alldeles för varma kläder på efter att ha ätit kvällsmat med familjen. 
 
Imorgon är det en väldigt lugn dag då jag endast ska se på film i skolan. Dock är jag inte så super taggad på att sitta och plugga inför det himla roliga matteprovet vi har i veckan. Är så lyckligt lottad som har Sebastian som är duktig på matte och som även har tålamodet till att sätta sig ner och försöka förklara för mig hur jag ska göra. 
 
Nu ska jag bara slappa resten av kvällen och kolla på Paradise Hotel, himla nice avslut på måndagen!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!