Silver +

Behövde ett nytt iphoneskal till min mobil, ångrar dock köpet pga materialet, men det glittrar ju så i ain't complaining
 
Hej på er! Sitter just nu i min säng med Sebastian, fast han sover typ och jag sitter väldigt oskönt. Äntligen är det fredag!! men denna vecka har gått förbi jättesnabbt tycker jag, vilket är skönt! Nu ska jag inte träffa min klass på 3 veckor framöver och vi tjejer diskuterade att det faktiskt kommer bli ganska tråkigt.. Men man kan ju träffas ändå! 
 
Jag och Sebastian ska ner till Broäng vid 7 för jag har "lägereko" från när jag var på skidläger i Norge, trysil. Det ska bli trevligt att träffa alla man inte sett på länge! 
 
Hoppas ni får en bra fredagskväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!