stay motivated

Gårdagens "lilla" present jag fick av min älskling <3
 

Ren lycka måste ändå vara när en lektion på eftermiddagen blir inställd och jag får sluta innan lunch. Jag har varit så oerhört väldigt super trött idag. Men som tur var hade vi lektion för UF företagen och det är alltid roligt och inte så ansträngande! Imorgon ska vi träffa en kille från Karlstads universitet, som förhoppningsvis kommer bli våran programerare, spännande!
 
Idag ska jag till gymmet och köra mage hade jag tänkt, så det ser jag ifram emot! Tills dess ska jag faktiskt bara ta det lugnt, pluggade lite matte förut inför provet imorgon och jag känner mig ganska lost, kan grunderna i allting men det räcker aldrig, så jag håller tummarna för att jag klarar provet! (blir lite extra motiverad när sebastian säger att han bjuder på thai om jag gör det hehe)
 
Påtal om motivering osv. Presenten igår gjorde mig sjukt motiverad. Bara lixom till att röra på mig. Det är så himla skönt. Om du inte är en person som vill trängas bland andra på gymmet men fortfarande vill röra på dig så bestäm med dig själv att du går ut och går två gånger i veckan tex, det krävs ju inte så mycket! Och din kropp mår såå bra utav att röra på sig, det lovar jag! Sätt upp mål också, för det kan vara väldigt viktigt för personer att ha något att kämpa för! Och så länge du gör ditt bästa inom träning osv, så ska du vara nöjd!
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!