Steal my girl

 
Klart en ny favorit på min lista!
 

Godmorgon på er får jag nästan säga! Idag vaknade jag tidigt och halvsov därefter till ungefär halv 11, jag är fortfarande seg och kom nyss ur en dusch och hoppas på att jag snart ska vakna till. Jag hatar verkligen att vara tung i huvudet.. 
 
Sebastian kom hit för ett tag sedan och vi åt frukost tillsammans, ägg och bacon dagen till ära(som det var meningen att jag skulle laga men Sebastian tog över, söt). Nu har han dock åkt iväg för att han var tvungen att fixa en sak, men han kommer tillbaka om en stund. Tills dess blir det min dagliga bloggrunda och även fixa ihop ett inlägg till lite senare. 
Lördagar är verkligen min favoritdag. Ha en fin dag !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!