Biggest dreams

 
Något jag kommer göra när jag blir äldre, är att resa,resa,resa och resa. Jag vill se hela världen
 

Något jag älskar att göra är att resa. Det som är synd är att kanske inte alla i min familj delar det intresset lika stort som mig och vi lägger heldre pengar på andra saker, så som huset, "små" utflykter och andra roliga nöjen. Man väljer ju lixom själv vad man prioriterar. 
 
Jag har en lista i min mobil där jag skriver upp vilka länder jag vill besöka när jag blir äldre, jag är uppe i 26 olika länder nu tror jag. Haha hur ska jag hinna med? En del länder som jag skrivit upp har jag redan varit i men jag vill besöka dem igen. Nästa år hoppas jag på 2 resor. En till London i vår och en i slutet av sommaren med min pojkvän. 
 
Jag har inte alls rest mycket i mitt liv, men det ska jag hinna med att göra. Det jag är mest hype över att resa till nu är faktiskt New York. LA har alltid stått i första hand men nu har jag lagt det på andra plats, åh, New York, hur grymt?
 
Vad har ni för dröm-resemål?

Postat av: Din Jennie

hela världen är mitt resmål. Vill åka nu nu nu ju.

å du fixade menyn. ser himla bra ut!

Svar: det tog sin lilla tid men jag klarade det hihi! Åh vi åker idag, snälla <33
hollstedts.blogg.se

2014-09-07 @ 17:21:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!