Cravings

 
 
 
cravings
 
cravings by moa-hollstedt featuring nike shoes
Någon ny klocka, den perfekta kappan, Nike Airmax 90, saker till min säng från Lexington
 

Har lite cravings nu kan jag ju säga. Allt på bilden kan få köpas åt mig av någon snäll person hehe! Har totally bestämt mig för att jag vill ha en kappa i höst men jag har verkligen inte hittat den perfekta. När det kommer till en ny sak som jag inte ägt förut så vill jag vara 100% nöjd med den! 
 
Mamma och min lillebror sitter och kollar på film utanför mitt rum och jag har inte riktigt bestämt mig än om jag ska ta och titta med dem eller fortsätta kolla på Gossip Girl. Älskar verkligen den serien och därför bestämde jag mig att kolla igenom den en gång till haha! Crazy, och det kommer ta en himlans lång tid att kolla igenom den eftersom den består av typ 8 säsonger tror jag? Eller är det någon som har mer koll än jag hehe? 
 
Iallafall, vi får se hur min morgondag kommer se ut då jag inte får lämna huset eftersom jag inte mått så bra idag och jag har haft feber nu också till och från under dagen/kvällen. Jag hatar verkligen att må dåligt och jag vill bli frisk nu. Jag får så himla mycket spring i benen när jag bara sitter hemma! 
 
Hoppas ni alla får en mysig fredagskväll och en bra helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!