Essie - peach dalquiri

 
Jag är väldigt noga med vilka nagellack jag köper, för jag hatar verkligen när resultatet blir fult. Jag vill ha ett täckande lack som jag bara behöver aplicera 1, max två gånger för att få det resultat jag vill ha. 
 
Essie är verkligen mitt favorit lack av all time. Jag vill så småningom byta ut alla mina nagellack (som inte är så många hehe) mot essie's lack. De kostar lite mer än vanliga lack från t.ex. Depend osv. Men jag tycker att pengarna är värt det. Essie kan även kosta väldigt olika beroende på vart du köper det. Men jag rekomenderar verkligen det märket för er som gillar att ha fina naglar! Jag älskar även färgen på denna och jag har en till från Essie i färgen Mint Candy Apple som är såå fin och den passade verkligen jättebra in i sommras då man var brun och fin!
 
Jag hade tänkt att åka iväg till Sebastian nu men ingen här hemma var villig att skjutsa mig. Vi ska dit senare och grilla men jag ville komma dit lite tidigare. Jag kunde börjat traska iväg mot honom nu men pga att jag fortfarande är lite hängig så är det nog inte en sådan jättebra idé..
 
Helgen gick alldeles för snabbt. Jag har sovit massor men ändå är jag jättetrött.. som tur är så har jag ju en sovmorgon en gång i veckan och det gör så himla mycket! 
 
 

Postat av: Elin Bjurek

Snyggt!!

Svar: älskar färgen! fin blogg du har btw!
hollstedts.blogg.se

2014-09-07 @ 13:05:38
URL: http://elinbjureks.se/
Postat av: felicia

så fin färg :)

Svar: Den är underbar!
hollstedts.blogg.se

2014-09-07 @ 14:16:00
URL: http://feliciaholmgren.devote.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin färg!

Svar: älskar den! så girly!
hollstedts.blogg.se

2014-09-07 @ 15:09:21
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!