fullt ös medvetslös

min nya superfina väska, bilderna ger inte riktigt rättvisa, den är så himla fiin!
 
Wow säger jag bara. Vilken vecka! Jag har haft så fullt upp och det känns nu av i kroppen, jag är så hängig och har just nu världens huvudvärk som suttit i huvudet hela dagen. Jag ska gå och lägga mig direkt efter jag skrivit klart detta.
 
Efter skolan idag så mötte jag och Rosanna upp Sebastian i Karlstad och satt oss på Sandys och fikade. Vi pratade riktigt länge och hade det jättetrevligt! Hon är faktiskt första Karlstad kompisen som träffat Sebastian! Det var så roligt! Även hennes pojkvän kom lite senare! Jättebra dag alltså! Vilket alla dagar varit denna vecka. Men jag har hållt en hög takt och som sagt, så har jag fått betalat för det nu.
 
Jag hoppas att krafterna håller in i det sista innan helgen! Jag är så pepp på allt just nu och det känns så himla bra!

Postat av: Emelie

Snygg! :D

Svar: är smått kär i den!!
hollstedts.blogg.se

2014-09-04 @ 21:50:19
URL: http://esh.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!