godmorgon

Starta morgonen på bästa sättet med en god frukost
 
Godmorgon! Älskade Tisdagar! Börjar ju kvart i ett då för er som inte vet. Sitter och kollar på någon film på tv:n och äter frukost. Taggad på dagen men vädret kunde gärna få varit som igår haha, alltså jag älskar när det är mulet och regnar. Såklart vill jag inte att det ska vara sånt väder hela tiden men ibland. 
 
Efter skolan ska jag bara direkt hem och träffa min älskade. Dagen kan inte bli bättre! Vaknade även upp med ordentlig träningsverk i både magen,benen och rumpan, så jag är nöjd!
 
Ha en bra dag 

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2014-09-09 @ 11:22:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!