Godmorgon

Favorit myskläderna
 
Godmorgon på er! Idag vaknade jag klockan nio men stannade i min säng tills 20 över tio. Älskar kännslan av att man inte behöver rusa upp och stressa till skolan, utan jag kan ligga kvar tills jag vaknat till. 
 
Jag mår betydligt bättre idag men håller mig inne för på måndag måste jag till skolan. Det är så mycket nu kring UF företaget men det är såå roligt! Våran grupp är verkligen jättetaggade och är hur drivna som helst! Vi har verkligen något som skulle kunna slå igenom stort! Och nästa fredag är det dax för the real deal på möte med ett företag ang sammarbete, hela våran idé ligger i deras händer nu, om dom säger nej är det slut där. MEN, det kommer inte hända! 
 
Vi får se hur min dag kommer se ut, jag ska iallafall hoppa i duschen efter jag skrivit klart detta samt kolla lite på Gossip Girl, åh du underbara serie <3 Blir pizza till lunch, fördelen när sista delarna görs i köket nu, så vill man inte vara ivägen, och pizza är aldrig ivägen <3 
 
Lördagar är min favorit dag! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!