Jhonny Bulls

kan vara den fulaste bilden jag tagit i hela mitt liv, men ljuset var så himla konstigt i mitt rum..
 

För några veckor sedan så fick jag hem dessa godingar i brevlådan. JA , jag vet att det är jättemånga som har sånna här skor meen det kan ju vara för att dom är så himla snygga. Fick betala 1600kr för dem, som hittat (hehe not) men jag är jättenöjd!
 
Läraren släppte oss lite tidigare idag från Naturkunskapen så då sprang jag iväg till bussen och nu är jag hemma! Det har varit en lång dag och det känns så himla skönt att jag bara har träningen kvar idag, sen är jag fri resten av kvällen! Idag väntas ett hårt ben/rumpa och mage pass på gymmet! Nu undrar väl alla hur jag kan hinna med allt det om jag inte vill vara kvar på gymmet i flera timmar. Saken är den att jag kör väldigt intensivt. Korta pauser osv, så jag brukar vara klar på ungefär 50 minuter, och då är jag oftast helt slut! Jag gillar att "keep it short" på gymmet då jag känner att jag får mer gjort under den tiden jämfört med om jag skulle vara där i 1och en halvtimme. Man lägger upp träningen hur man vill, men viktigaste att tänka på är att den ska passa dig och det du gillar och känner dig bekväm med!
 
Hoppas ni haft en okej måndag, min har varit helt okej! (med huvudvärk)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!