Mys dag




Ge mig en applåd, snälla. Idag skulle jag nämligen ta tag i bloggandet igen, men tror ni inte att jag lämnar in datorn? När jag dessutom har saker att göra på den, lite kaosig i huvudet . Dagen har varit riktigt bra, hade marknadsföring (tror jag?) idag på förmiddagen, efter det drog jag och Rosanna och käkade på donken ( åt faktiskt nyttigt eftersom jag valde att ta en wrap hehe ) Senare mötte jag upp lorin efter att varit med Rosanna och fixat hennes naglar, och tog en försenad födelsedagsf-fika. Gick runt lite på stan och nu är vi påväg hemmåt. Ska vidare till gymmet när jag kommit hem och det ska bli riktigt skönt. Körde ben i måndags och idag blir det ett axel-triceps pass! 
Sovmorgon imorgon satt inte fel och ikväll ska jag verkligen inte göra någonting,  bara äta frukt och kolla på Paradise Hotel. 

Jag har också fått tillbaka min dator som sagt så nu kör vi på med bloggen som vanligt! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!